Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití moderní didaktické techniky ve výuce ekonomických předmětů
Homolová, Kateřina ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Večerník, Jakub (oponent)
Práce je zaměřena na využívání moderní didaktické techniky v ekonomickém vzdělávání. Teoretická část obsahuje klasifikaci didaktických prostředků. A to nejen těch nejmodernějších, které se používají dnes, ale i jejich v současnosti už zastaralých předchůdců. Dále se tato část věnuje také dopadům, jaké by měly mít didaktické prostředky na výuku, k čemu vede zařazení těchto prostředků do vyučování, jaké jsou jejich výhody a nevýhody. Cílem praktické části této práce je ověření skutečných vlivů využívání moderní didaktické techniky v konkrétní hodině účetnictví a to jak z pohledu učitele, tak i žáků. Účelem je zjištění jejich názorů a postojů vůči těmto pomůckám, jaké dopady podle nich přináší, jestli by je měli učitelé používat častěji nebo méně apod. K tomuto účelu bylo vytvořeno několik didaktických pomůcek, které byly následně vyzkoušeny v praxi a dotazník sloužící k získání zpětné vazby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.